Inpakken en wegwezen!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Oda Roelofs - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Oda Roelofs - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen!!!

Door: Oda

Blijf op de hoogte en volg Oda

31 Augustus 2007 | Nederland, Nijmegen

Heeee iedereen,

Yes, de rugzak staat (leeg) klaar. Inpakken gebeurt altijd op het laatste nippertje maar ik schat het totale gewicht op maximaal 10kg, inclusief bed en huis. Kun je nagaan wat een mens aan ballast heeft, ha ha.
Nog een paar dingen regelen en dan is het zover. Dinsdag 4 september vertrek ik, voorlopig samen met Els, richting Mongolië. Ik begin langzaamaan de kriebels te krijgen. Eerst nog een gezellig weekend voor de boeg en dan... afscheid nemen, want dat hoort er helaas ook bij. Ik zal iedereen vreselijk missen maar onder werktijd zijn jullie toch niet te bereiken. (Niet hatelijk bedoeld, maar verschil moet er zijn...!)

Take care!
Oda

  • 31 Augustus 2007 - 10:31

    Francien:

    Ik zie op de foto dat je er zin in hebt.
    Ik wacht in spanning op jouw verhalen en foto's!!
    Doe voorzichtig!
    groet,
    Francien

  • 31 Augustus 2007 - 13:02

    Betty:

    ha die oda ook ik mis jou hoor!!! maar ik ben blij dat ik jou op deze manier toch in de gaten kan houden.(dit is soms ook wel nodig haha) Nog een paar nachtjes lekker comfortabel slapen en dan de wijde wereld in .
    Ik hoop dat deze reis langer word dan je vorige avontuur maar daar ben ik van overtuigd
    Groetjes van Betty en ik blijf je volgen!!!!(waar je ook bent )
    Doe je wel voorzichtig onderweg !!!!!!

  • 31 Augustus 2007 - 13:26

    Dora:

    Hoi Oda,
    Ook ik zal je missen, maar ik ben blij voor je dat je kunt gaan(ik zou niet durven). Geniet ervan, kijk goed uit en we zullen genieten van je verhalen.
    Veel lieve groetjes Dora

  • 31 Augustus 2007 - 17:52

    Thea:

    Hoi Oda
    Hij staat al op favorieten. Ik wens je een heel fijne reis. Ga maar fijn genieten eindelijk is het zover dat je droom waar kunt maken.
    Ik hoop dat je veel mooie ervaringen opdoet. Ik zal je missen
    Tot over heel lang.
    Wens Hans sterkte van mij, al die maanden zo zonder jou
    Groeten Thea

  • 31 Augustus 2007 - 18:44

    Monique:

    Hallo Oda,

    Verschil is er ook degelijk en dat is maar goed ook anders zouden wij niet kunnen meegenieten van al dat avontuurlijke van jou. Ben erg benieuwd naar alles wat je op je pad gaat tegenkomen, ik bewonder jou enorm maar moet hierdoor wel een geweldige collega missen. Ik wens jou een goede reis! En ik blijf je op de voet volgen. Veel liefs, Monique

  • 31 Augustus 2007 - 20:13

    Bep Baars:

    Lieve Oda, ja, na alle jaren weet ik hoe je bent, en denk ik ook te weten hoe zeer je uitkijkt naar dit gebeuren. Geniet ervan met volle teugen, en ik weet zeker dat iedereen - zeker het thuisfront - je met enorme bewondering zal volgen op je pad. Blijf jezelf, veel mooie dankbare momenten gewenst. Ik hang aan je lippen. Dikke Eindhovense knuffel - Bep

  • 01 September 2007 - 15:17

    Martin En Ria Peters:

    Oda geweldig dat je eindelijk aan je reis kan deginnnen.
    We volgen je op de voet. we wensen je heel veel plezier en geluk en gezondheid toe.

    Groetjes,

    Martin en Ria

  • 02 September 2007 - 16:44

    José :

    Leuke site. Ik ben nu al benieuwd naar al je verhalen. Heel veel succes en plezier de komende maanden.

    groetjes,

    José

  • 03 September 2007 - 15:40

    Jeannette:

    Ha Oda nog 1 nachtje slapen en dan de .....wijde wereld in! Een aanrader voor de lezers en lezeressen: The weeping camel en the cave of the yellow dog. Een documentaire /film over nomadenstam in Mongolie.
    Oda geniet ervan en veel reisplezier>

    Groetjes Jeannette

  • 03 September 2007 - 21:22

    Francine:

    Hoi Oda,

    Drie maal is scheepsrecht dus probeer ik het opnieuw.
    Oda ik wens je een fantastische reis. Je hebt er lang genoeg op gewacht. Ik hoop dat al je dromen uitkomen.

    GOOD LUCK EN TAKE CARE

    Francine en de andere Aatjes

    PS:
    Realiseer jij je wel dat je de komende tijd door zeer veel mensen in de gaten wordt gehouden?

  • 04 September 2007 - 20:34

    Bram & Carina:

    Je bent nu net 't land uit meteen al de eerste hindernis met de trein :( hopelijk is dat toch goed gegaan, daar gaan we maar vanuit.
    We wensen je nogmaals heel veel plezier en geluk and be careful!!!

    Hele dikke smok en knuffel, Bram en Carina

  • 05 September 2007 - 13:02

    Jopke:

    Ha Oda,

    Ik las vanmorgen in de krant dat het internationale treinverkeer langs Emmerich , dinsdag was stilgelegd i.v.m. een brand in een opslagloods en de sterke rookontwikkeling daarbij.
    `K moest gelijk aan jou denken, hopelijk heeft de trein naar Moskou een andere route gehad.
    Liefs,
    Jopke

  • 05 September 2007 - 14:45

    Annie:

    Hoi Oda,

    Vandaag ben je al 1 dag onderweg en heb je de smaak al te pakken ?
    Geniet van de wereld en take care !

    Liefs
    Annie

  • 05 September 2007 - 14:56

    Rikie:

    Hoi zus,
    Het grote avontuur is begonnen. Meid ik bewonder je! Ik wens dat je dromen uit mogen komen en zelfs meer dan dat, want ik denk dat het veel indrukwekkender wordt dan je hebt kunnen voorzien. Laat ons meegenieten (wij hangen hier aan je lippen;-)), maar neem vooral alles mee in je hart. Wij denken aan je!!
    Liefs van
    Rikie en Ad

  • 05 September 2007 - 18:54

    Dory En Willem:

    Hoi Oda,
    Ook wij moesten aan je denken toen we hoorden dat het treinverkeer vanuit Arnhem richting Duitsland was gestaakt. Misschien ben je juist niet via Arnhem richting Duitsland gereden, maar iets hoger. Nou wij horen het vast nog wel een keer. Voor jou maakt dat denken wij ook niet zoveel uit. Je reis is begonnen en hoe dan ook je komt er toch. Nou meissie het wordt vast geweldig en we volgen je op deze site. Af en toe horen we vast het e.e.a. van Hans. Dikke kus en geniet met volle teugen. Dory en Willem.

  • 06 September 2007 - 11:01

    Trudy:

    he oda, hoe gaat ie nou? er gaat geen dag voor bij of frouwkje en ik hebben het over jou. positief hoor. ik hoop dat je een hele mooie en fijne tijd hebt deze maanden en ik hou je in de gaten, je weet het he? je hebt te maken met trudy r de vries. hou je taai en kijk goed uit onder weg.dikke kus van trudy

  • 06 September 2007 - 16:41

    Hans:

    Na de nodige strubbelingen veel plezier en denk aan mij.
    Doe niets wat ik ook (nooit) zou doen.
    Love You Hans

  • 06 September 2007 - 17:01

    Frouwkje:

    Als ik dit bericht schrijf ben jij al lang en breed onderweg. Geniet er van en ik blijf je volgen.
    Over een paar dagen ga ik zelf ook op vakantie maar een beetje luxer als dat jij doet (niet zeulen met een rugzak of iets dergelijks, maar lekker in een opgemaakt bed).
    Doe voorzichtig en als je weer terug bent gaan we gezellig weer met z'n allen naar de kroeg.
    groetjes Frouwkje

  • 07 September 2007 - 09:26

    Nick & Jo:

    Ha die mam,

    hoe bevalt mother Russia? Heb je je paspoort al moeten showen op het rode plein?
    Geniet van de vrijheid want straks is het vooral de gang van de trein waar je in wandelt, maar het uitzicht en de noodles zijn het meer dan waard!

    En je weet het he, ipv een rondje beerendonck een rondje Baikal meer...

    Succes!

    Kus van ons

    Ps. doe niet te voorzichtig!!

  • 07 September 2007 - 14:22

    Ineke:

    Hoi Oda,
    Krijg m'n berichtje maar niet geplaatst.
    Poging zoveel. Ondertussen ben je al weer een paar dagen onderweg maar waar je ook bent geniet erven (niet dat ik daaraan twijfel!) Good luck en heel veel groetjes,
    Ineke

  • 07 September 2007 - 19:16

    Annette En Ben:

    hoi hoi, je bent naturlijk al kei ver weg, maar zelfs dat kan ons tegenhouden om veel aan je te denken, wat je zoal doet en vooral wat je allemaal ziet en meemaakt, heel veel plezier en doe voorzichtig.

  • 09 September 2007 - 10:16

    Ben En Hannie:

    Hoi Oda

    Hopelijk ben je naar wat trein problemen inmiddels in Moskou aangekomen en loop je nu op het Rode Plein.
    veel plezier en geniet ervan.

  • 10 September 2007 - 16:24

    Marijke:

    Hey die Oda je bent nu al een week onderweg, weet niet precies waar je zit maar las iets over problemen met de trein hopelijk niks bijzonders. Gaaf is dit zeg dat we jou kunnen volgen, geniet ervan meid je hebt het verdiend. je let toch niet teveel op de spelfoutjes in de stukjes die we jou schrijven he hahaha.
    en uhh niet te veel drinken he dat doen we hier in de kroeg wel.

    Groetjes en liefs Marijke

  • 10 September 2007 - 17:08

    Rob Trudy En Kids:

    Hoi Oda
    We zijn toch erg benieuwd waar je nu bent.
    Hopelijk heb je niet meer op onthoudt gehad.
    Pas op je zelf en tot hoors

  • 11 September 2007 - 20:05

    Kees Broekman:

    Wat ben jij een dapper en ondernemend mens. Ongeloofkijk.
    Veel succes!
    Hou me op de hoogte.
    Kus van Kees

  • 12 September 2007 - 06:19

    Annette En Ben:

    He ootje, al meer dan een week weg en we zijn benieuwd waar je nu zit. Horen hopelijk gauw wat meer. Geniet er van

  • 12 September 2007 - 11:41

    Francine:

    Hoi Oda,

    Ik zit al een week met de atlas naast de PC te wachten op een bericht van jou. Ik ben reuze benieuwd waar je bent en hoe het met je gaat.

    Ik wacht met spanning op je bericht.

    Groetjes

    Francine


  • 17 September 2007 - 12:02

    Mar En Irma:

    Via deze mogelijkheid wil ik graag de groeten doen aan onze (schoon) zus.
    Ik vind het een mooi verslag dat en goed beeld geeft van wat jullie meemaken.
    Jammer dat de wijn zo duur is, maar ja, zo genieten jullie ook wel.
    Els, wij leven mee en wensen jullie nog een fijn reisvervolg toe.
    De staatsloterij gaf helaas maar 20 euro maar wij kopen wel weer een nieuw lot.
    Groetjes

    Mar en Irma

  • 07 Oktober 2007 - 10:52

    Yvonne En Harry:

    Hoi oda,
    Kom je wel aan reizen toe (grapje) als je zoveel mail krijgt? Zal je een dagtaak aan hebben ..... Het laatste bericht wat je hebt gehad uit de bewoonde weleld is 17 september zag ik, dus hierbij dan een berichtje van ons.
    Hoe gaat het? Zit je nu in Mongolie of ben je daar nu al weer weg. Niet te snel lopen hoor anders worden de kamelen te moe...!
    Enfin, heel veel plezier en pas goed op je zelf.
    Liefs Yvonne en Harry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2008

Genieten, genoot, genoten.....!

20 Januari 2008

Op en neer en heen en weer.....

06 Januari 2008

De lange, hete zomer.....

23 December 2007

In the middle of nowhere.....

09 December 2007

Van apen naar kangoeroes.....
Oda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 26542

Voorgaande reizen:

04 September 2007 - 03 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: